En helg i motorcykelns tecken

 
 
Vi har campat i helgen och haft en riktigt härlig sådan.
Åkte till Bankeryd i fredags på mcträff.
Jag hade bilen så två galanta damer åkte med mig.
 
Vi var på en camping bara för motorcyklar. Camp VMCK heter den.
 
 
Vi hyrde en stuga och en del låg i tält.
11 personer, tre stugor och tre tält fick vi ihop. 
 
 
 
 
 
 
 
 
På fredagskvällen satt vi och pratade, tog en öl eller två och bara hade trevligt.
Mycket prat och skratt blev det. 
 
 
På lördag förmiddag åkte vi motorcykel och jag följde med då.
En härlig tur blev det först åkte vi till Hjo.
 
 
 
 
Åt glass hos moster Elin, mums.
 
 
 
 
Det var lite väl varmt för min smak.
Och med motorcykelkläder behöver man ju inte frysa. 
 
Färden gick vidare till 
 
 
Karlsborg det var jättefint där.
Vi satt vid kanalen och tog en bit mat.
 
Åkte sedan vidare tillbaka till campingen.
Några timmar och ett antal mil senare så kändes det i både bak och ben....
 
 
När vi kom tillbaka så var det en del som badade i Vättern.
Det var 21-22 grader så visst var det badvänligt.
 
Det blev en pizzakväll hos oss.
Vi beställde hemkörning till campingen, så smidigt.
 
 
Pizzaleveransen kommer.
 
 
Det var jättegott.
 
 
Micke blev helt plötsligt kattvakt fram på kvällskvisten.
Men han var lika glad för det. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är nu tillbaka på ön så ordningen är återställd.
 
 
Den utsikten tröttnar man ju heller aldrig på.
Borta bra men hemma bäst.
 
Ett stort tack och lika stor kram till er alla inblandade som gjort den här helgen så trevlig.
 
Natti Natti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :