En morgonpromenad.

 
 
Godmorgon på er alla mina bloggläsare.
Vilken härlig morgon, solen skiner och jag har varit ute på en morgonpromenad.
 
I dag fick mina stavar följa med de har fått vila länge nog nu...
Lite kallt men skönt och det har visst kommit lite vitt i natt.
Vi ligger och lyssnar på ring så spelar vi.
Det tycker jag är skönt på lördagsmorgonen.
Våra vänner Lisbeth och Håkan brukar göra det och vi har tagit efter.
Så en kopp kaffe och en mysig lördagsmorgon är det här i stugan nu.
 
I dag blir det nog att gå ut lite.
De har öppet hus här i stan på Skobes så vi tar nog en tur dit.
Det är lite kallt att åka till ön än, men snart så.
I veckan har det varit lite av varje som vanligt hos mig.
Jag har varit på en skön massage och jag har givit skön massage (enligt mina kunder)
Tänk om jag kunde ge mig massage så jag kunde få känna hur det känns att få massage av mig.
Svårt med ryggmassage...
I alla fall är mina kunder nöjda, det är en god sak det.
Jag har snart haft mitt företag i 11 år, oj vad tiden går.
Det var nog bland det bästa som jag gjort när jag sa upp mig och startade.
Ganska vågat men härligt med utmaningar i livet.
 
I morgon blir det Leias egna dag eftersom hon är sist ut denna gång.
Vi får se vad hon vill hitta på, det ska bli kul.
Hon har alltid mycket på gång den tjejen.
Hon har planerat lite har jag hört.
Vi brukar säga när alla  har sina dagar att vi har så mycket att göra så det skulle behövas en egen vecka var.
Och jag tror ingen skulle ha något emot det faktiskt.
Vi trivs i hop, väldigt mycket skratt och mys.
 
 
 
 
 
 
Man säger ofta ha en trevlig dag.
Men det går också säga skapa dig en trevlig dag.
För visst kan man påverka väldigt mycket hur man mår.
Inte allt så klart, men mycket...
Fundera på det.
 
Så, skapa dig en trevlig dag och en skön helg.
 
KRAM. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :