Missa inte fina erbjudanden

 
 
Jag kommer att ha många bra erbjudanden på må bra kvällen till exempel den bästa sommarcremen.
Den är bra om du bränt dig i solen, på ugnen eller om någon envis geting eller mygga varit framme.
Jag kallar den ju för farmors/mormorscreme för att den är helt suverän om barnbarnen har slagit sig.
Skrapade knän brukar det ju bli på sommaren.
På den vägen har den fått sitt namn av mig.
Till och med mina kunder beställer en "farmor/mormorcreme"
Ett bra tips till sommaren.
 
 
Jag har även erbjudanden på vår underbara propolis, en creme till allt torrt.
Händer, fötter, torra fläckar och en hel massa mer.
Jag brukar blanda Gelly och Propolis det blir en härlig kroppslotion.
God doft med den välgörande Aloe Veran.
De uppskattade lipsen har jag också erbjudanden på.
Priserna gäller från den 23/4 och april ut.
På Vapengränd i restaurangen den 28/4 kl 18,30 är du välkommen på en kväll med fika, lotteri och information av Elisabeth som är kost och näringsrådgivare och allt är gratis. 
eb-balans heter hennes företag och du kan boka in en kostrådgivning hos henne om du vill.
Du får prova av forevers sortiment och beställa om så önskas. 
Det går att boka massage, köpa presentkort på massage eller produkter.
OBS INGET KÖPTVÅNG.!!!
Kom och fika, prata och umgås med oss på en härlig kväll.
Hör av dig innan 24/4 så vi vet hur många vi blir. 
 
 
På lördag den 23/4 finns jag i Gamleby centrum.
Det är marknad och jag har ett bord där med forever.
Mina erbjudanden har jag med så klart så passa på och kom förbi en tur.
Du får räkna kulor och kan vinna ett presentkort på massage hos mig. 
Prova och smaka mellan kl 10-14
 
I morgon blir det spahotell med barnbarnen.
Det ska bli så mysigt.
 
Natti Natti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :