Valborg

 
 
I dag vaknar vi upp till en dag med regn här i Västervik.
Jag har varit ute och gått en sväng med stavarna tidigt på morgonen.
Det är ju bra med vatten både på utsidan och insidan.
Jag ska åka ut till ön sedan Bengt åkte ut i går.
Vi hade må bra kvällen i tordags så jag hade en del bokföring och sånt pyssel att göra.
Det var 20 stycken som kom och det blev en trevlig kväll.
Och så går jag på yoga på fredagsförmiddagen det är så skönt för kroppen.
Men snart ska jag åka kanske handla lite först.
Veckan har gått bra och fort som vanligt.
Lite jobb både kommun och en hel del eget.
I går kväll gjorde jag grönsakssoppa den blev så god, det blir lunch på ön sedan.
En riktig vitaminkick en sån här dag. 
 
 
Vi har varit och spelat golf några gånger i veckan.
Det är så kul och som jag brukar säga ibland går det bra och ibland mindre bra.
Men jag tycker att jag får flera bra slag än jag gjorde förra året.
Så det känns som det går åt rätt håll, det är ju träning som gäller. 
Och jag är född envis så...
Vi får frisk luft och motion det är kul att göra det tillsammans. 
 
 
En dam som har fått handmassage på jobbet.
Hon fick en skön filt och en varm handduk omkring sig.
En vetevärmepåse i knät och naglarna fixade.
Gissa om hon var nöjd...och trött. 
 
Nu är det dax att åka till ön, gör inget om det regnar.
Det är härligt att komma dit och jag tycker det ser ut som der blir bättre väder.
 
Ha en skön Valborgsmässohelg.
 
Kram på dig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :