Alla hjärtans dag.

 
 
I dag firar vi vår älskade son på hans födelsedag.
Världens bästa pappa, sambo, son, kompis, bror och en massa mer saker.
Han axlar rollen efter sin far med bravur på Gustafssona uthyrning.
Omtyckt av alla med sitt underbara sätt, mjuk och go.
Och till på köpet född på alla hjärtans dag.
 
Så stort GRATTIS till honom i dag.
 
Jag har varit med Stella på innebandy i kväll.
Det är så kul att vara med barnbarnen på olika aktiviteter och se vad dom har för sig.
Hon är så duktig och är inte rädd alls precis som Mathias var när han var liten.
Det är så mysigt och riktigt lyxigt att ha de så nära.
Leia pratade om att hon ville träffa mormor och morfar så det kanske blir i mogon kväll.
 
Jag har föresten börjat på min bok som jag ska skriva.
Det är ganska kul att tänka tillbaka på livet och bra att reflektera.
Jag gillar ju att skriva och det finns mycket att skriva om.
 
Vi har ju varit sjuka här i stugan men nu är vi bra igen.
Jag börjar jobba på onsdag, det blir skönt att komma igång igen.
Saknar allt jobbet lite.
Bengt är inte helt bra än han ligger lite efter mig.
I går åkte vi till Gränsö tog med en fikakorg och jag gick en runda.
 
Jag har funderat på att byta bloggportal är inte helt nöjd med blogg.se
Tycker inte om reklamen mellan varje bild och det jag skriver.
Är det någon bloggare som läser och har nåt bra förslag tar jag gärna emot det. 
 
Det var lite tankar i kvällen.
 
Ta hand om dig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :