Nya tidningar

 
 
Jag har fått hem ett gäng Kurera tidningar igen som jag ska ge till mina kunder och vänner.
5 gånger om året kommer det ut nya nummer och det står mycket bra i den.
Så hör av dig om du vill ha en så fixar jag det.
 
 
Det är 6 grader varmt i dag och solen skiner.
Den här bilden är från förra gången vi var och tittade på ön.
 
Nu kan jag bara titta ut på solen jag har civid och får snällt stanna inne.
Jag hade feber i helgen ett par dagar och lite hosta.
Lite extra C och D-vitamin och quersetin har jag tagit i rejäla doser.
Försöker äta bra mat och boosta kroppen med mycket grönt.
Dricker mycket vatten med citron.
Känner mig bättre så jag ska nog gå ut lite i morgon.
Sol och frisk luft gör underverk med oss.
 
 
Så här har det sett ut ett par dagar hos mig.
Två filmer och en bok har jag gått igenom det är ju inte min grej precis men vad gör man.
 
Som sagt jag är bättre men ska va hemma hela veckan.
Och det är ju viktigt att ta den tiden att vila om man är sjuk.
 
Ta hand om dig och varann.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lotta

Bra att du är rädd om dig, för den där Coviden kan vara lömsk. När det är över känns det bra. Det är nog inte många som klarar sig från den elakingen denna omgången men som tur är så blir vi ju inte så sjuka, i alla fall inte vi som tagit sprutan. De som ligger på IVA här på vårt sjukhus är ovaccinerade.
Krya på dig!
Kramar

Svar: Jag är på bättringsvägen nu. I dag ser det ut att bli fint väder soligt och skönt. Jag ska gå ut i dag och gå lite tänkte jag. Det känns som våren inte är allt för långt bort nu. Mågen ska åka med sin drönare över ön i dag för att vi ska kunna se växthuset jag tror att det var nåt med dörren där. Vi ska sätta i båten med det snaraste så vi kan åka ut. Tänkte också att jag ska flytta min blogg nu, min sons sambo är så duktig med data så jag ska be henne, är så trött på all reklam där. Ha en bra dag. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :