Midsommar med bad, sol och värme.

 
 
Vilken härlig midsommarhelg vi har haft.
Barn, barnbarn släkt och vänner har varit här på ön.
Mycket bad, skratt, god mat, mycket fika och dans kring midsommarstången.
Vi har spelat badminton och skjutit luftgevär.
Kopplat av och solat.
Hoppat studsmatta som den minsta gästen fastnade för, hon älskade det.
Niklas har stretchat en del av oss och det behövdes.
Jag tror bilderna får tala för sig själva. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt vilken härlig helg det har varit.
Jag är ju ingen vän av värme då som du vet så för varmt för min del.
Men många gånger har det regnat så det är helt ok.
Bettan har åkt till jobbet härifrån i dag.
Jag funderade när jag slog upp mina gröna, ska jag iväg eller vad händer i dag....
Men kom snart på att jag har ju semester.
 
Mattias (mågen) sittar här ute och jobbar.
Mathias (sonen) är kvar här ute med Anton och Stella.
Fanny är i stan och ska börja sitt sommarjobb den här veckan.
 
Vi ska åka ut med husvagnen ett par dagar den här veckan.
Det finns så mycket fint i Sverige så man behöver inte åka så långt.
Men på den finaste platsen bor vi ju, det är paradiset på jorden.
 
Lusthusholmen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :