Om att bli uppvaktad

 
 
Som du vet har det ju varit mors dag för ett tag sedan.
Mina barn kom med presenter till mig så jag känner mig väldigt uppskattad.
Bettan gav mig en kaffekopp...och Mathias gav mig ett presentkort på en spadag på gränsö.
Kaffekoppen har jag spaymålat och satt blommor i.
Den är gjord av bildäck.
 
 
Härligt att gå på spa kanske sedan när höststormarna börjar komma.
Man kan ju gå på spa när som helst så det kommer väl till pass.
 
 
En fin mjölkkruka har jag fått av en kär vän som pryder sin plats på berget.
Jag pysslar och styr här ute på ön.
Gillar att vara i växthuset skulle köpt det tidigare.
Men det är nog så att var sak har sin tid, och den tiden för mig är nu.
 
 
Vi skördar gurka och tomaterna börjar komma.
 
 
Jag går promenader och kameran är med så klart.
 
 
Jag har kupat potatis.
 
 
Lita svårt att komma upp med traktorn där...
Men det går så bra för hand.
Det är 20 st det räcker gott.
De växer hoppas att det finns något under också.
Vi hade ju sommarblommor där förra året så det kanske blir lite blandat.
 
 
Jag var ute i går och gick förbi hos min bror och svägerska som bor på gården där jag växt upp.
Hon har en chokladblomma som doftar choklad.
Och så fin den är.
Vi ska åka och handla sedan ska köpa mig en sådan tänkte jag.
 
 
Jag önskar dig en härlig söndag och en bra början på nya veckan. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :