Ett varv på banan

 
 
I går efter jobbet tog vi en golfrunda.
Det har varit jättefint väder i flera dagar så det blev en skön tur.
När man varit inne hela dagen och solen skiner så längtar man ut.
Det gick faktiskt riktigt bra, några slag så det klingade i klubban.
Sedan blev det ju en del som inte var så bra.
Lite blandat altså.
Men en jättefin motionsrunda fick vi. 
Över 6000 steg och drygt en timma var vi ute.
Det gillas av mig.
 
 
 
 
Det var jättekul att spela i går.
Och roligt att ha samma intresse så där kommer vi nog tillbringa många timmar.
Det blir ju mest höst och vår, sommaren är vi på ön men det ena utesluter inte det andra.
Till hösten har jag ju mera tid också, det blir härligt.
 
I kväll har jag bakat bullar, de blev bra.
 
 
Jättegoda vi har provsmakat. 
Nu har jag ledigt några dagar.
Så skönt, i morgon blir det en promenad och en lunch med en kär vän.
Det är viktigt att vårda sina vänner vilket jag känner att jag inte har gjort så bra.
Tiden räcker inte till allt.
Nu är i alla fall tiden snart inne för att gå till sängs.
Mina gröna börjar bli små så då är det dax. 
 
Natt Natti
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lotta

Tack för bullarna! Jag tog några stycken. Passar perfekt nu till morgonfikat på jobbet. Smakade mycket bra.
Visst är det härligt när man får mera tid eller kanske rent av tar sig mera tid till att träffa vänner samt att odla intressen.
Önskar dig en härligt ledig måndag!

Kramar

Svar: Varsågod, de smakade väl bra så där på morgonkvisten. Visst är det härligt med mer tid till att träffa vänner och göra det man vill. Ha det bra och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :