En fullt upp helg

 
 
En härlig eftermiddag på golfbanan har vi haft i dag.
Håkan, Lisbeth, Bengt och jag har spelat.
Det gick bra ibland och sämre ibland.
Jag tycker att jag får till fler bättre slag än sämre, men allt är relativt så klart.
Bara att träna och det gör vi ett par gånger i veckan.
Det är så kul vi får frisk luft, motion och trevlig samvaro.
 
 
 
 
 
 
Trevlig samvaro har vi haft i helgen också.
Vi skulle fiska strömming i går men det fanns inte en enda.
Vi åkte en runda med båten det var också härligt.
Det blåste lite kallt.
Vi följde med dom in en stund grabbarna tog en öl.
Jag blev bjuden på ett glas rose.
 
 
Vi åkte ut till ön och hade lite soffhäng innan det blev en tidig kväll i säng.
Man blir trött av så mycket frisk luft vill jag lova. 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom in till stan i dag så stannade vi och fikade hos Anton och Stella med fam.
Härligt att krama om dom.
Jag är så tacksam för allt vi har.
 
Tack alla inblandade för att ni gjort vår helg så fin.
 
Veckan kommer att bjuda mig på lite av varje.
Några egna kunder, lite jobb på Vapengränd.
En liten resa på ett par dagar med riktigt goda vänner som vi träffar aldeles för sällan.
Jag ska få massage där jag ska hyra in mig till hösten och vi ska planera lite inför det jobbet.
 
Ja mina dagar blir aldrig tråkiga som du hör.
 
Nu önskar jag alla mina bloggläsare en jättetrevlig söndagskväll och en riktigt bra början på nya veckan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :