Om att vara både bakom och framför.

 
 
Nu är det så vackert ute och doftar så gott av alla blommor.
Det vill till att ta in allt och ta vara på det.
I dag har jag varit på massage och det var skönt.
Jag tänker alltid innan att jag inte har ont nånstans men det finns ändå lite i kroppen som ska mjukas upp.
Så nu mår jag ju om möjligt ännu bättre än innan. 
Jag har stått både bakom och framför kameran i dag.
Phia Bergdahl som har phia.se vll ha bilder till sin bildbank som hon säljer.
De (Tonna hennes man är också med i företaget) vill ha bilder på vanliga människor som gör vanliga saker.
Och jag tycker att jag platsar bra på det. 
Så de var med en tur på golfbanan i dag.
Det blev många bilder och jag får några sedan som jag ska visa här.
Vi har haft en härlig tur ute i dag, tyvärr började det regna men vi hann med en del innan. 
Vi har pratat om det länge men nu blev det av i alla fall.
Tack för i dag Phia och Tonna ska bli kul att se bilderna sedan.
Så det var när jag var framför kameran.
När jag var bakom kameran ska du få se.
Vi har varit en liten tur till Åland och kom hem i går.
Det har varit jättekul med mycket skratt och skoj.
Vi är ett kompisgäng på 8 personer så det var fullt ös. 
God mat och gott dricka har vi njutit av och även en solig och skön hemresa.
Vi satt en del uppe på däck.
 
 
 
 
I dag har jag äntligen kommit iväg till den fina gamla äppelträdgården som jag har sagt.
Så vackert det är där.
Håll till godo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ta vara på allt det fina nu.
Ha en skön fredagskväll och en härlig helg.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :