Mina tankar en lördag

 
 
Det är soligt och fint ute i dag.
Våren med knoppar och blommor är ju inte här än men den kommer.
Så härligt med alla årstider.
 
Jag har nu haft mitt företag i 12 år till hösten.
Har gått många kurser om olika massagetekniker.
Stått vid massagebänken så många gånger och trivts så bra med det.
Visserligen aldrig på heltid, har alltid haft annat också.
Har träffat så många härliga människor som jag aldrig skulle träffat annars.
Gick ju i pension från kommun till förra sommaren. 
Under hösten har jag haft kunder en dag i veckan.
Men har nu betämt mig för att avsluta det.
Jag säljer inte några mer presentkort eller tre-kort.
Och tar inte emot några nya kunder men ni som går hos mig ska jag hjälpa till och med Maj.
Har inte ångrat en dag att jag gick och lärde mig till friskvårdsmassör 2012.
Jag ska ha mitt företag kvar så Wellcare lever vidare.
Säljer Foreverprodukter och kanske kan komma ut och ha nån må bra kväll hemma hos nån.
Hör av dig i så fall om det låter kul.
 
Nu blir det nog en tur ut i solen och det fina vädret.
Lergrytan står i ungnen med en massa gott i.
Vi får se hur det smakar sedan.
 
 
En skinkstek och en massa grönsaker.
Det blir lite av vad som fanns i skåpet i dag.
 
Ta hand om dig och ha en skön lördag.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :