En skön höstpromenad.

 

Kl 7 på morron är det bästa tiden för promenader om man kan då.
Solen håller på att gå upp och i dag var det lite smådugg, en härlig höstdag enligt mig.
Jag tycker ju som du vet om hösten, mörkret och den härliga luften som blir då.
 

Bygget vid Slottsholmen är i full gång, det blir säkert bra när det blir klart.
 

Som sagt en disig dag.
 

Men det är så fint i Västervik även med regn och dis.
 

Ett fängelse har vi också men det sitter inga fångar där nu.
Det är ett hotell där man kan hyra rum och sova i cellerna, låter ju lite så där man är säkert jättefint.
 

Unos torn med bra utsikt.
 
 
Efter en härlig lång stavgångspromanad så är jag tillbaka till "mitt" vattentorn...
Det är ju naturligtvis inte mitt men det är min närmaste granne i alla fall.
 

Sedan har vi ju folkrace på gång också.
Maken ska köra och dottern ska prova också och se om det är något hon tycker är kul.
Vi ska åka och träna nu till helgen för det är ju bra att prova lite innan man ska köra ett race ihop med 5 till.
 
Det är bara att koppla bort hjärnan och gasa...
 
Det gjorde jag och då gick det så här ibland, men så kul det var.
 
 
Det var tider det...men nu ska jag bara va med som hejarklack och support....
 

Nu är det nya tider och andra bilar som gäller, vi har målat och fixat med hjälp av barnbarnen.
 
 
Så kul när alla är med och hjälper till.
Så nu är det bara att köra, bara att koppla bort och gasa då......
 

En ledig fm har jag haft har bakat lite frallor och som sagt en promenad har jag gjort.
Lite middag nu snart och sedan ska jag ut på företagsmassage hela eftermiddagen.
 
Ha en jättebra dag / vi hörs 
 
 

Kommentarer :

#1: Ezter

Hoppas det går bra på tävlingen!

Svar: Ja vi får vänta till vårdagarna när det kommer igång igen, på söndag ska dom träna på en bana. Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Veiken

Oj så roligt! Jag tar numera åskådar och hejaplatsen på olika evenemang! Någon ska göra det också. Det är en oerhört viktig uppgift! :)

Svar: Ja det går också bra att vara hejarklack. Trevlig helg och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#3: Pernilla

Det roligaste med samlade intressen är ju just att familjen är samlad. Vi har det ju likadant fast med hundarna. Dottern tävlar och vi andra servar. Förr tävlade jag också men inte i samma genar. Jag har inte sprungit agility utan pysslat med lydnad. Det blev inte samma sak. Det tyckte maken var ganska tråkigt och ville inte hänga med på. Men nu har han och jag sällskap av varandra brevid plan och det är roligare.
/P

Svar: Visst är det så att det är kul att göra saker tillsammans, härligt sällskap du har nu då. Vi ska åka och träna på söndag sedan blir det tävling i vår. Trevlig helg på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#4: Bosse%2520Lid%25E9n

Mums för de startbilderna. :) Jag är ute och går vid sjutiden nästan varje morgon.
Helgkram Bosse

Svar: Visst är det härligt Bosse men en morgonpromenad. Kram och trevlig helg på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven
#5: Znogge

Att göra saker tillsammans är verkligen delad glädje! Själv tar jag också alltid en morgonpromenad för har man fyrbenta vänner så ska de ut!

Önskar dig en fin fredagskväll!

Kram

Svar: Ja visst är det kul att göra saker tillsammans och har man hund så kommer man ju ut. Ha det bra. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#6: Ditte

Vad trevligt att få följa med på höstpromenad i din fina stad. Jodå, jag kan också tycka om hösten och den friska luften, men när mörkret lägger sig i november så kan det få vara...
Vad roligt med tävlingen och bra med en hejarklack. Ni har verkligen målat bilden fin och kul att alla kunde hjälpa till.
Önskar dig och de dina en fin helg.
Kram!

Svar: I morron ska dom bara träna, vi har fått tag i en bana som vi får låna. Det är inte så gott om såna. Kram Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#7: Eva`s blogg

Hej hopp...ja visst är det fint i västervik :) härligt med promenader ju he he ha en fin lördag kram till er båda

Svar: Visst är det, ni har ju sett det "live" ja skönt med promenader. Kram till er.
Birgitta Jacobsson

skriven
#8: Veiken

1 oktober och solen slösar fortfarande med sina strålar!
Svar: Vi åker till vår lägenhet varje vinter och slipper på så sätt kylan!

Svar: Ja det är härligt höst/sommar väder nästan. Så skönt med lite värme när kylan kommer hit.
Birgitta Jacobsson

skriven
#9: Lotta

Härlig höstpromenad tillsammans med dig. Hösten kom snabbt när den väl gläntade på sin dörr.

Önskar dig en bra dag!

Kram

Svar: Ja hösten är här nu, men en härlig tid är det. Trevlig kväll till dig. Kram.
Birgitta Jacobsson

skriven
#10: Millans Värld

Vilka härliga foton du visar från din promenad.
Vackra höstlika foton.

Ha en toppendag!
Kram

Svar: Ja visst är hösten fin med alla färger. I dag blåser det här och regnet hänger i luften. Ha en bra dag och kram på dig.
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :