En tidning är alltid bra att ha

 
Den här snyggingen och jag har ju varit på kurs i dagarna tre.
Vi är nu hemma med huvudet fullt.
Det är mycket att gå igenom och läsa hemma.
Intressant och kul att lära sig lite nytt.
 
Det är som att vara i en liten bubbla när man går en kurs.
Finns liksom inget utanför den zonen.
Allt rör sig bara runt det.
25% av kursen är gjord nästa gång är om fyra veckor.
 
Två nätter på hotell det funkar bra.
Vi har sovit bra, eller rättare sagt inte riktigt hela sanningen....
Första natten snarkade jag.
Bettan sa till mig och visst jag vände på mig.
MEN böjade snarka igen.
Hon tänkte på att stoppa in toapapper i öronen men kom på att det funkar nog inte.
Hon hade glömt öronpropparna hemma (visste att det kanske behövs)
Men hon kom på att vi hade en västervikstidning med oss.
Hon smög upp och drog remsor av den.
Knölade ihop och stoppade i öronen. 
Och somnade gott av ett dovt svagt ljud av snarkningar långt bort.
 
Så ett tips om någon ska bo med mig.
 
KOM IHÅG ÖRONPROPPAR.
 
 
 
Natti Natti
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Ditte

Trevligt med kurs! Och bilden är ju jättekul- Bra tips att ta tidningspapper i öronen. Är ju lätt hänt att glömma öronproppar.
Kram

Svar: Ja hon fann på råd, nästa gång tar hon med öronproppar det kan jag lova. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :