Valborgsmässoafton

 
 
Nu är snart april månad slut.
Det blir inget firande här annat än att gubben och jag sitter och fredagspratar.
Ganska skönt när fredagen kommer faktiskt.
Föresten jag har kommit in i ett "bakstim" 
Jag bakar och bakar, i går blev det bullar och frallor.
Nu har jag gjort en deg till frallor igen, ett annat recept.
Jag hade bakleverans i går utanför fönstret.
Barnen kom och tog emot på löpande band.
Det är ju så kul att ge bort till dom. 
 
 
I dag har jag varit ute vid havet.
Jag åkte inte till ön i dag det var så kallt.
Men om vädret blir lite varmare så åker vi ut i helgen. 
Jag lämnade lite pallkragar där ute i båthuset som jag ska ha på ön att så blommor i.
Har en ide hur jag ska ha det så det får du nog se sedan.
 
 
 
 
 
 
Jag började morgonen med en stavgångspromenad och sedan lite frukostmys.
 
 
 
 
Ha en trevlig kväll och en skön helg.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lotta

Jag känner den ljuvliga doften av nybakat bröd. Ser verkligen smarriga ut. Ska bli spännande att se vad du tänker hitta på med dina odlingslådor.
Önskar dig en finfin måndag!

Kram

Svar: Det är kul att baka ibland. Händer väl inte så ofta men plötsligt händer det....ha en bra dag. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven
#2: Anonym

Oh härligt Gittan så smarrigt det ser ut :) hoppas allt är bra med er varm kram

Evas blogg

Svar: Allt är bra här, just nu regnar det. Hoppas det är bra med er också. Kram
Birgitta Jacobsson

skriven

Kommentera inlägget här :